מנהל אחזקה לחברת הייטק – הוא קודם כל מומחה שאחראי על אחזקת נכס החברה במצב תקין. הוא מספק תחזוקה של מתחמים, ציוד ומערכות הנדסיות בבניין. למעשה מדובר באדם שאחראי על "פעילות החיים – תפקוד המבנה על כל ההיבטים שלו. מנהל אחזקה הוא איש אוניברסלי שמבין בבנייה, תיקון, רכיבים טכניים של מערכות שונות והיבטים פיננסיים. המקצוע של מנהל אחזקה לחברת הייטק נחשב כיום לפופולארי מאוד, שכן ענף ההייטק מתפתח באופן קבוע ומניב רווחים נאים לבעלים של העסקים בתחום. בשל הגידול בהיקפי התעסוקה בענף, קיים צורך מיוחד בכוח אדם המתמחה בתחומי הניהול, האחזקה, ההנדסה תוך כדי יכולת להעריך נכון את ההיבטים הפיננסיים של האחזקה.

בחברתנו אב-בית שמים דגש על יחס אישי ומועדף לכל לקוח תוך מתן שירות איכות ויעיל בזמנים קצרים ללא הפסקת הפעילות של המשרד כלל. אם יש צורך העבודות מתבצעות בשעות שאין איש במשרדי החברה וכל זאת על מנת שלא לפגוע בתפקוד הרציף של המקום. חברתנו צברה מעל 13 שנות וותק בתחום האחזקה. אנחנו פועלים עם רישיון קבלן של משרד התמ"ת. במאגר שלנו אלפי לקוחות מרוצים שמקבלים שירות 24/7. המומחים שלנו זמינים בזמני התראה הקצרים ביותר והעבודות מבוצעות לשביעות רצונם המלאה.

מה הם תחומי האחריות של מנהל אחזקה לחברת הייטק?

  • תחזוקה של מבנים ותחזוקה של מערכות הנדסיות;
  • בקרת צריכת אנרגיה תחזוקה מערכות של אנרגיה בחברה;
  • שליטה בעבודות הניתנות על ידי חברות שירותים נוספות;
  • אינטראקציה ומתן שירותים עובדי החברה ומנהליה, רשויות רגולטוריות ופיקוח;
  • ניהול מסמכים.

מנהל אחזקה לחברת הייטק יכול למצוא עבודה בארגוני אחזקת נדל"ן בנייה , דיור ושירותים קהילתיים, ועדות רכוש ורכוש ממשלתי, חברות להשכרת מבנים ונדל"ן.

אילו תכונות חייבות להיות במנהל אחזקה?

למנהל אחזקה ומנהל הנדל"ן חייבות להיות תכונות אישיות כגון:

  • מוח אנליטי;
  • חשיבה לא סטנדרטית והגיונית;
  • היכולת להבחין אפילו בפרטים הקטנים ביותר;
  • אחריות וכישורי ארגון;
  • כישורי תקשורת וסבלנות;
  • יסודיות בכל דבר והתמדה מרבית.

בחברתנו מנהלי אחזקה איכותיים ובעלי ניסיון רב עם כישורים המתאימים לעיסוק. אם אתם מעוניינים במנהל אחזקה לחברת הייטק – צרו אתנו קשר ונוכל להציע לכם מועמדות העומדת בכל הקריטריונים הנדרשים.

מנהל אחזקה בכיר

מנהל אחזקה בכיר, הוא מומחה שמנהל את איכות העבודה ארגון מסוים וגם אנשי תחזוקה שזה לא פחות חשוב. אפילו אנשי המקצוע המיומנים ביותר שאינם נמצאים בפיקוח מתמיד יכולים לעשות טעויות. והמחיר של טעויות כאלה הוא אובדן משמעותי של כסף ומוניטין (כלומר, בסופו של דבר אותו כסף). לכן תרומתו של מנהל השירות לרווחת החברה כה חשובה. חברת אב-בית נמצאת בתחום אחזקה וניהול נכון של אנשי מקצוע זמן רב ובאפשרותה לנהל את תהליך זה נכון.

המטרה של מנהל אחזקה בכיר

מטרת ניהול של משאבים ומשימות שונות היא להבטיח שימוש מיטבי תוך שמירה על רמת שירות גבוהה ללקוח. יחד עם זאת, על המנהלים לוודא שכל הכפופים להם פועלים בצורה מתואמת והרמונית. מנהל אחזקה בכיר אחראי על לבנות תוכניות ברורות ולפקח על ביצוען, במידת הצורך, לעשות שינויים ושיפורים הנדרשים בתוכנית התחלתית. ניהול אנשי מקצוע ללא קשר איפה למקום ( מפעל, משרד, בתי מלון , בתים משותפים, בניינים רב קומות וכו') מתחלק לשלושה מרכיבים עיקריים.

המרכיב הטכני פירושו עבודה קשה יומיומית, המאפשרת להימנע מהפרעות ושינויי לוח זמנים. ניהול שירותי ניהול נועד לתאם כל מיני פעולות של מחלקות שונות. מנהל אחזקה בכיר יודע מפתח תוכניות ארוכות טווח. הוא גם מגבש יעדים ארוכי טווח ועושה הכל על מנת שמחלקת השירות בארגון תהיה מותאמת לשינויים ארוכי טווח.

אחריות תחומי התפקיד המרכזיים של מנהל אחזקה בכיר נובעים מהעובדה שהוא משמש כמקשר בין אנשי מקצוע לארגון. הוא חייב לדעת להתאים את איש מקצוע נכון לבעיה שצריך לטפל בה. התפקיד של מנהלי אחזקה בכירים דורש: השכלה רלוונטית ,שליטה בתוכנות מחשב בסיסיות, היכולת לארגן את תפוצת מסמכים ועבודה משרדית, , איך הוא הושלם, יכולת לשלוט על איכות העבודה של מומחי השירות.

מנהל אחזקה בכיר צריך כל הזמן לקבל מידע על תקלות בחברה וגם לייעץ לפונים; להדגים ללקוחות קיימים ופוטנציאליים איך הכל עובד; לערוך את המסמכים הדרושים על העסקה; לייעל עלויות.

אם יש לכם צורך בניהול נכון של אחזקת נכס פנו אלינו להצעת מחיר!